Monday, June 30, 2014

June 2014 Update

My reading this month has been a lot better than last month. I have read 19 books for a total of 5616 pages. I went into a reading frenzy for a week when I realized that I needed to finish quite a few books for a challenge. I managed it but only just.

All posts for June are HERE.

List of books:
  1. Prince of Hazel and Oak by John Lenahan 
  2. It Shouldn't Happen to a Vet by James Herriot 
  3. Tarka the Otter by Henry Williamson
  4. A Place Beyond The Map by Samuel Thews
  5. The Way They Were by Mary Campisi 
  6. I am Legend by Richard Matheson 
  7. Made to Be Broken by Kelley Armstrong
  8. Skin Game by Jim Butcher
  9. Wild Justice by Kelley Armstrong 
  10. My Sweet Valentine by Jill Sanders
  11. Ever After by Kim Harrison 
  12. Rise of The Seven by Melissa Wright
  13. Evergreen by Brenda Pandos 
  14. The Hobbit by J.R.R. Tolkien 
  15. Drifting Home by Pierre Berton 
  16. The Keepers by Donna Augustine 
  17. Angel by L.A. Weatherly 
  18. The Children of Húrin by J.R.R. Tolkien 
  19. The Cold Moon Run by L. Filion

2 comments:

  1. Sikke meget du har læst! Jeg elsker den slags produktive læse-måneder. Det giver sådan en rar følelse, når man samler op på det hele.

    Har det også været gode læseoplevelser? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Rikke. Ja, det er en rar følelse at samle op på hvilke bøger jeg har læst i løbet af en måned.

      Juni var en okay måned da jeg kun havde 2 bøger jeg ikke brød mig om.

      Delete